Acta de la reunió del 13 de gener del 2010

Com sempre, la primera part de la reunió va servir perquè el moderador del dia recordara els punts tractats durant l'última reunió, en la que entre altres coses es va decidir el cronograma de reunions d'aquest primer trimestre de l'any, i la nova temàtica que abordaran els consellers i conselleres en aquest 2010.

Esta reunió es va centrar exclusivament en la temàtica, amb la intenció de centrar un poc més les idees i marcar les línies d'actuació del CMI en les següents reunions.


En la reunió del 16 de desembre, el grup de consellers va elaborar una llista d'aspectes relatius al tema d'urbanisme
que consideraven importants a tractar, i el segon punt de la reunió va servir per a acabar de completar-la amb alguns aspectes més com l'existència o no de contenidors o les ocasions on els cotxes aparquen malament, com quan es pugen a les voreres, aparquen en doble fila o xafant un pas de vianants.

A més d'açò, alguns consellers van complir amb la responsabilitat adquirida en l'última reunió, i van portar plans del municipi per a poder analitzar els diferents aspectes amb l'ajuda del mateix. El grup va decidir que, fins a la següent reunió, s'encarregaria d'analitzar el màxim d'aspectes possibles arreplegats en la llista anterior, per a la qual cosa es va dividir el municipi en diferents zones d'observació entre els consellers assistents.


En el tercer punt, el CMI havia de preparar la visita del regidor d'urbanisme Juan Campanario, per la qual cosa es van estar comentant algunes qüestions que podrien plantejar-se durant la reunió. També es va decidir que es realitzaria una ronda de preguntes entre els consellers i conselleres, tenint com a encàrrec la preparació d'un mínim de dos o tres preguntes que poder formular cadascun.


Arribats a aquest punt, el CMI va decidir el pròxim moderador de la següent reunió, i es van acomiadar fins a la propera reunió que serà el pròxim 3 de febrer.