Acta de la reunió del 18 de gener de 2012 dels consellers
i conselleres de l'ESO
Després
de les vacances nadalenques, els consellers es van donar cita de nou en la
primera reunió de l'any amb l'objectiu de començar a abordar en profunditat la
proposta de temàtica.
Després
de realitzar un recordatori de la sessió anterior i triar al moderador i a la
secretària de la reunió, es va decidir canviar d'ordre el punt 3 i 4, ja que
comptàvem amb l'assistència de Gilberto com a representant de l'àrea de
Joventut per a mostrar-nos la informació que l'Ajuntament havia arreplegat per
a la realització de la Guia
de Recursos Infantil i Juvenil. Per tant, Gilberto ens va explicar la proposta
que havien estat treballant, mostrant la informació i parlant de la idea de
fullet i imatge que havien previst inicialment. De totes maneres, se'ls va
donar via lliure per a fer la
Guia seua, podent ampliar i modificar la informació existent,
triar format i disseny i fins i tot proposar propostes per a la seua difusió
una vegada realitzada. En aquest punt, i després de resoldre alguns dubtes,
Gilberto ens va deixar perquè els consellers i conselleres pogueren analitzar
tota la informació i començar a fer propostes.
En
primer lloc, van decidir que veurien fil per randa la informació que s'havia
anat arreplegant desde Joventut, arreplegant ací sota les qüestions més
significatives:
- Dins de les activitats o
serveis que apareixeran en la guia, és possible que algunes tinguen un cost
econòmic. La proposta és diferenciar les gratuïtes de les quals costen un poc
de diners, sense posar el preu per a evitar que canvis posteriors deixen la
informació antiquada, utilitzant signes o colors per a mostrar-ho fàcilment.
- Especificar alguns espais
que poden acompanyar a l'adreça per a facilitar la seua ubicació. Per exemple:
C/ Adolfo Giménez del Riu i Tasso
- Actualitzar informació
d'espais o serveis que poden haver canviat o deixat de funcionar (Servei
d'Orientació Laboral, Cases de Joventut,…).
- Posar informació
explicativa del Centre de Planificació Familiar i corregir el telèfon.
- Van haver-hi dubtes sobre
si mantenir o llevar la informació sobre el Servei de Recollida d'Estris.
Altres
qüestions que es van tractar també van ser:
-
La possibilitat de
realitzar la guia en castellà i valencià.
-
Senyalitzar en un mapa
els punts wifi que es poden trobar al municipi.
-
Senyalitzar en un mapa el
carril bici i els llocs on es pot agafar alguna bici o aparcar.
Després
de dedicar-li la major part de la reunió a aquest punt, els consellers i conselleres
van realitzar l'avaluació de la
Fireta de Nadal, parlant tant dels aspectes positius com dels
negatius. En general, la valoració que van fer va ser positiva, amb molta
participació en algunes activitats, encara que amb petites fallades en unes
altres. Va agradar molt la possibilitat de quedar-se a menjar per a conèixer-se
millor i passar més temps junts i van demanar poder veure per a la pròxima
reunió els murals que van omplir la gent de desitjos. També alguns es van
queixar que van haver-hi persones que no van complir amb els seus torns, encara
que també hi havia gent que estava ajudant quan no els tocava, i en ocasions hi
havia massa gent dins de la caseta. El moment que més van ressaltar tots va ser
el lliurament del detall per part de l'Alcaldessa Carmen Martínez i la Regidora Consue
Campos, i la cançó que minuts abans havia sorgit espontàniament i que cantem
tots junts per a la diversió del públic.
Amb
açò es va arribar al final de la reunió i es va quedar per a la pròxima que es
realitzarà el dia 8 de febrer a les 17.30 en el Centre de Creació Jove
novament.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada