Acta de la reunió del 16 de maig de 2012 dels consellers i conselleres de
secundària
L’antepenúltima
reunió del curs va tornar a celebrar-se per grups, convocant als consellers i
conselleres de Secundària a l’ Espai de Creació Jove.
Després de triar moderador i secretària de la reunió i del recordatori de la sessió anterior, es van començar a abordar els diferents punts que contenia la convocatòria.
Després de triar moderador i secretària de la reunió i del recordatori de la sessió anterior, es van començar a abordar els diferents punts que contenia la convocatòria.
El
primer d'ells era posposat de reunions anteriors, el relatiu a la Guia Municipal de
Recursos i Activitats d'infància i joventut. En aquest cas, algunes de les
àrees ja havien enviat alguna informació actualitzada, però seguíem sense
disposar de tota la informació necessària per a poder donar el següent pas. Els
consellers van estar debatent i van acordar demanar formalment que, sent un
tema en el qual havien estat treballant en sessions anteriors, volien assenyalar
la seua importància i demanar a les diferents àrees municipals que li donen
prioritat a la seua tasca d'actualització de la informació, per a així poder
seguir avançant en el seu desenvolupament i poder disposar d'ella abans que
finalitze el curs escolar actual.
El
segon d'ells feia referència a la preparació de la Jornada de Convivència que
es realitza anualment quan finalitza el curs. Consellers i conselleres d'anys
anteriors van estar explicant a la resta de companys les activitats que
s'havien realitzat en anys anteriors. En primer lloc, l'activitat de
conscienciació i educació vial de les multes morals o simbòliques, en les quals
el consell, acompanyat d'un policia local que els assessora i aconsella durant
el recorregut, van informant a ciutadans que es desplacen a peu o en vehicle
pel municipi de petites infraccions que cometen, amb la finalitat de que siguen
conscients d'elles i puguen corregir-les en un futur. Una de les decisions que
va prendre aquest grup va ser la d'ampliar la durada d'aquesta activitat a 1
hora i 15 minuts, 15 minuts més que en anys anteriors. Es va parlar també de la
reunió d'avaluació anual que se celebra durant el matí, però no es va concretar
el seu horari, perquè va sorgir la possibilitat de presentar la guia també
durant aqueix matí, per la qual cosa van acordar esperar a la pròxima reunió
per a saber si finalment podria estar disponible per a organitzar la jornada
d'una manera o una altra. Finalment, els va semblar bé el planing realitzat en
anys anteriors d'anar a menjar a la piscina i poder passar una estona distesa
per a finalitzar el curs del CMI, però, en primer lloc, cal realitzar la consulta
a l'Ajuntament i, a més, no es va acabar d'escollir dia de realització de la
jornada, quedant-se com opcions els dies 25 i 27 de juny.
En
tercer lloc, organitzadors del Joc Solidari van acudir a la reunió i van estar
informant als consellers i conselleres de les reunions d'organització i de
l'hora d'inici de l'activitat per aquells que anaven a fer-se càrrec d'algunes
de les activitats. Se'ls va oferir assumir el continent d'Oceania, havent de
fer-se responsables de la coordinació i les 6 activitats previstes. Per açò,
se'ls va convidar a una reunió que tindria lloc el dilluns 21 de maig a la Casa de Joventut de l’Amagatall
a les 19h de la vesprada, on es revisaria tots els aspectes i es concretaria el
nombre de voluntaris amb els que es podria explicar. Se'ls va lliurar les
activitats corresponents al seu continent i es va comentar que el dia de
l'activitat, el 26 de maig, es quedaria a les 9.00h del matí al parc del
poliesportiu per a començar a muntar totes les activitats que començaran a les
11.00h.
Arribats
a aquest punt, i sense que cap conseller o consellera volguera fer cap
aportació més, es va quedar per a la pròxima reunió el dia 6 de juny.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada